Sankt Hans aften i Københavns Roklub blev endnu en magisk sommeraften i klubbens sæson nr. 160, hvor vi fejrede midsommeren og fællesskabet ☀️
Efter aftenens ro-træning i høj sol ventede kolde drikkevarer og lun grillmad på bådpladsen for de mange fremmødte medlemmer. Middagen blev nydt på terrassen i solnedgangen, og da de nye kartofler, kofta og solmodne jordbær var spist, kom klubbens sanghæfter frem, og bålet blev tændt 🔥
Formand Birte Flæng Møller holdt årets båltale, og rundt om bålet sang vi "Midsommervise" og "Lyse Nætter", mens den tiltagende halvmåne steg op på en turkis aftenhimmel🌜
Tak til de mange frivillige KR’ere, der igen i år gjorde Sankt Hans i KR til en vellykket aften💙
Fortsat glædelig sæson nr. 160 i Københavns Roklub 🚩